среда, 30. април 2014.

Geografski informacioni sistemi u oblasti turizma i njihova primena u marketingu turističke destinacije

Autor: Nikola Minić

Objavljeno: Singidunum Revija 7(2), maj 2010, str. 363-370


Sažetak: Geografski informacioni sistemi su pronašli svoju namenu i u oblasti turizma. U početku su bili svedeni, mahom, na pomaganje turistima u lociranju određenih atrakcija ili prilikom izbora hotela, da bi danas upotreba GIS-a u turizmu bila proširena i na marketing turističke destinacije i na analizu prometa turista. U ovom radu je dat pregled rezultata primene geografskih informacionih sistema u turizmu, sa naglaskom na primenu u marketingu turističke destinacije.

Ključne reči: GIS, ArcGIS, OpenGIS,  Google Maps, marketing turističke destinacije

Literatura:
[1] Alzua, A., O'Leary, J. T., Morrison, A. M., Cultural And Heritage Tourism: Identifying Niches For International Travelers. The Journal of Tourism Studies 9(2), 1998.
[2] Longley, P. A., Goodchild, M. F., Maguire, D. J., Rhind, D. W., Geographic Information Systems and Science. Wiley, 2003.
[3] ESRI veb sajt – http://store.esri.com
[4] OGC veb sajt – http://www.opengeospatial.org/ogc
[5] GeoServer veb sajt – http://geoserver.org/display/GEOS/What+is+GeoServer
[6] Google Maps API veb sajt - http://code.google.com/intl/sr/apis/maps/documentation/v3/
[7] Wikimapia veb sajt – http://wikimapia.org

Rad se može preuzeti sa ove adrese.

Нема коментара:

Постави коментар